Ismét Magyar Brand lett a Fonó
A Fonó Budai Zeneház 2018-ban ismét elnyerte a MagyarBrands díjat, Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában. A Magyar Brands program olyan magyar vonatkozású márkákat díjaz immáron kilencedik éve, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői hazánkban – és közülük nagyon sokan, így a Fonó – hazánkon kívül is. A Program kiválasztási folyamata rendkívül összetett: pénzügyi adatok, valamint fogyasztók és független szakértők értékítélete alapján választják ki a díjazottakat. A Fonót először 2015-ben választotta ki jelölésre, majd díjazta a Magyar Brands Program. 2018-ban a szakértői bizottság döntése alapján másodszor is a legjobb Magyar márkák közé szavazták a Fonó Budai Zeneházat.
A Fonó nemcsak mint kulturális tér, koncert- és táncházi helyszín, több fesztivál, így a Budapest Folk Fest és a Héttorony Fesztivál szervezője, hanem mint az ország és a regió első számú nép- és világzenei “WOMEX Top Label” kiadója is beírta magát a köztudatba. Az idén huszonhárom éve működő, Prima Primissima és Magyar Örökség díjas Fonó igazgatója, Horváth László elmondta:„A több száz érdeklődőt vonzó táncházaink sikere is bizonyítja, hogy a Fonó tevékenységére kiemelt szükség van. A világzenei piacon is az új értékekkel lehet életben maradni, és a velünk dolgozó művészek értik az idők szavát.”
A MagyarBrands Szakértői Bizottsága három alap szempontot értékel a jelölt márkák esetében: az identitás, mely a márka kötődését jelenti az országhoz; a reputáció, ami a márka elismertségét figyeli a fogyasztók körében; a márkaépítés szempont pedig a legjobb hazai márkaépítési gyakorlatokat vizsgálja. A „Kiváló Fogyasztói Márka” esetében a három kiválasztási szempont bővül még a tradíció, az ismertség és a kedveltség szempontjaival.
A Magyar Brands Fogyasztói Kategória rangos zsűrije:
Barna Tamás (Republic Group) Dr. Bauer András (Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Tanszék), Becker György (Becker Bear Consulting), Dr. Bendzsel Miklós (Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala), Fekete Zoltán (Magyar Márkaszövetség), Fischer András (Médiaunió), Gosztonyi Csaba (Carbon Group Communication), Hermann Zsuzsanna (Trade Magazin), Incze Kinga (Mrs. White Media Consulting), dr. Kozák Ákos (GfK Hungária Kft.), Lakatos Zsófia (Magyar PR Szövetség), Mezriczky László (Ispiro Consulting), Dr. Nagy Bálint (IBS Nemzetközi Üzleti Főiskola), Dr. Simon András (Budapesti Metropolitan Egyetem), Vágvölgyi Mihály (DeepInsight), Dr. Vass László (Budapesti Metropolitan Egyetem)